Salon s tradicijo v starem mestnem jedru Kopra.

(05) 627 17 97 ali (031) 398 057 info@kozmetika-mks.si

CENIK

Naročite se / rezervirajte termin
  1. Nega telesaNega obrazaSolarijMedicinska pedikuraOstalo

* Obvezni podatki

Po oddani rezervaciji vas bomo poklicali v roku 24-48 ur.

 

 

 

Nudimo vam darilne bone, s katerimi lahko obdarujete svoje najbližje in jim privoščite trenutke sproščenosti in popolnega užitka. Darilni bon lahko natisnete tudi s spleta, v veljavo stopi, ko ga vplačate v Kozmetičnem salonu in pridobite žig.

Kupcem darilnih bonov ter ostalih kuponov sporočamo: 1. Kupon ali darilni bon je unovčljiv SAMO do datuma veljavnosti, kar pomeni, da je storitev potrebno v celoti izkoristiti izključno do datuma, ki je jasno naveden na darilnemu bonu ali kuponu. Pred nakupom sevedno prepričajte o drugih pogojih koriščenja (samo ob nekaterih dnevih, samo ob nekatrih urah, največ en enak kupon in podobno). 2. Za rezervacijo termina je potrebno poklicati tudi do mesec dni prej, saj ne moremo vedno  zagotoviti pravočasnega koriščenja kupona ali darilnega bona. 3. V kolikor imetniki pokličete tik pred koncem, ki je naveden kot rok za koriščenje, se lahko zgodi, da ne bo prostih terminov za vašo že plačano storitev, zato je ne boste mogli izvesti. 4. V kolikor pride do nepotrebnih zapletov zaradi nepravočasne rezervacije termina, nismo dolžni in nikakor ne podaljšujemo veljavnosti kupona ali darilnega bona za več kot en teden, pod pogojem, da se stranka prilagodi našim razpoložljivim terminom. 5. V primerih, ko pride do sprememb stanj kot je nosečnost ali bolezen, zaradi česar ne morete koristiti kupona ali darilnega bona, predlagamo, da poskrbite za unovčenje le tega na drugačen način. Kupon ali bon lahko podarite drugi osebi, imate pa tudi možnost bon zamenjati za drugo storitev, ki jo nudimo, vendar le za dejansko ceno, ki ste jo plačali za kupon ali bon in nikakor ne drugače. 6. Morebitne menjave kuponov ali bonov določamo skupaj po predhodnem dogovoru in sogasju obeh. 7. Vsaka odpoved termina je potrebna vsaj 24 ur vnaprej. V kolikor pride do odpovedi v manj kot 24 urah se vam termin šteje za koriščen. 8. Zamujanje na termin pomeni, da se vam storitev skrajša za čas zamude, razen če za vami ni naročene nove stranke. Pravilo ne velja za zadnjo delovno uro v dnevu. Prosimo, da razumete, da je za vsako stranko rezerviran čas tretmaja. Če zamudite, bodo vse stranke za vami čakale. 9. Vsem strankam zagotavljamo kakovostno opravljeno storitev, profesionalno in kvalitetno obravnavo in verjamemo, da se boste v naših prostorih skupaj z nami počutili prijetno in zadovoljno.